Vissza többi vizsgázóhoz

Marozsi Rebeka : "RAD brand " című vizsgaremeke

Szakdolgozatom témájául egy színes és vidám kozmetikai márka megálmodását választottam, amely a RAD nevet kapta. A RAD termékeinek designja izgalmas és feltűnő, és elsősorban azokat a célcsoportokat célozza meg, akik szeretik a színeket, a kreatív megoldásokat és a vidám megjelenést. A márka színei a fiatalság és a vidámság hangulatát tükrözik. A logó és a csomagolás élénk és játékos elemei azonnal felkeltik a figyelmet, miközben a választott színek, szövegek és grafikai megoldások harmóniában vannak a brand értékeivel és az általa képviselt életstílussal. A vidám színek kulcsszerepet játszanak abban, hogy a márka kitűnjön a versenytársak közül és emlékezetes maradjon a fogyasztók számára. A vállalat filozófiája szerint a szépség és az önbizalom mindenki számára elérhető, egyetlen termékbe zárva. Ez a filozófia abból a felismerésből indul ki, hogy az igazi szépség belülről fakad, és ennek jegyében a kozmetikumok nemcsak a külső megjelenést javítják, hanem belső önbizalmat is adnak. A bőrápolás a RAD számára nem csupán a bőr megfelelő állapotának megőrzéséről szól, hanem arról is, hogy időt szánjunk magunkra, kiszakadjunk a mindennapi stresszből, és élvezzük a fürdés nyugtató és terápiás hatásait.
Grafikus szakmai képzés - a grafikus (új) OKJ tanfolyam 2021-től ezen a néven érhető el

Marozsi Rebeka - Portfólió