Kiss Rozália : "Avante szépségipari cég grafikai terve " című vizsgaremeke
Vizsgamunkája a fiktív Avante szépségipari cég arculatának kidolgozása. A cég magas minőségű termékeket értékesít magas áron, emiatt célközönsége elsősorban a közép-, és felső középosztálybeli, bőre ápolásával intenzíven foglalkozó, egészségtudatos dolgozó nők, aki magasabb keresettel rendelkezik, fontosnak tartja a minőségi bőrápolási és kozmetikai termékek megvásárlását, hajlandó erre költeni a magasabb ár ellenére is, fontosak neki a bőrgyógyászatilag tesztelt, natúr összetevők. Az alkotási folyamatot kutatómunka végzésével kezdte, melynek során először a szépségipari termékek piacát elemezte, illetve megvizsgálta a versenytársak arculatát. Az Avante cég célcsoportjához kapcsolódóan elegáns, letisztult megjelenés kialakítása volt a cél, illetve természeti formák megjelenése a logóban, a kiegészítő elemekben, utalva ezzel a vállalat termékeinek természetes összetevőire is. A cég összes termékében és arculati elemében ugyanaz a természetes szín- és mintavilág, forma, illetve elegáns letisztultság jelenik meg.
Kiss Rozália - Portfólió