info@topschool.hu
+36 70 361 71 38

Fotográfus tanfolyam

a képzés elvégzését követően államilag elismert szakképesítés szerezhető

Fotográfus tanfolyam

Grafikus tanfolyam

a képzés elvégzését követően államilag elismert szakképesítés szerezhető

Grafikus tanfolyam

TS ArtSpace galéria és kiállítótér

Fotó- és képzőművészet találkozása a kiállítótérben.

TS ArtSpace művészeti galéria

Szakmai képzések - vizsgamunkák

Tekintsd meg a nálunk végzett hallgatók vizsgamunkáit! A Top Schoolban évek óta kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy minden évfolyam minden hallgatójának grafikus és fotográfus portfólióját bemutassuk, hogy valós képet adjunk arról, milyen szintre lehet eljutni a képzéseink során.

Grafikus képzés vizsgamunkák

Grafikus szakmai képzés vizsgamunkái

Grafikus tanfolyam

Fotográfus képzés vizsgamunkák

Fotós képzés végén készült vizsgamunkák

Fotográfus tanfolyam

Online tartalomgyártó

social media content creator: fotó, video, képalkotás és tartalomstratégia szakmai képzés

Mozgókép-készítő szakmai képzés

Komplex képzések - modulrendszerű szoftveres tanfolyamok, tréningek

Designer tanfolyam

3D, Web, Photoshop, Illustrator, Indesign, Blender, Figma

Designer tanfolyam

Webdesigner tanfolyam

HTML, CSS, UX tanfolyam

Webdesigner tanfolyam

Kiadványszerkesztő, grafikai tanfolyam

Indesign, Photoshop, Illustrator

Kiadványszerkesztő tanfolyam

Grafikai tanfolyamok, kreatív tréningek

InDesign tanfolyam

(kiadványszerkesztő tanfolyam)

InDesign tanfolyam

Photoshop tanfolyam

(képszerkesztő tanfolyam)

Photoshop tanfolyam

Illustrator tanfolyam

(vektoros rajzprogram)

Illustrator tanfolyam

Webszerkesztő tanfolyam

(HTML, CSS tanfolyam)

Illustrator tanfolyam

Digitális rajz és festés

(digi rajz, Photoshop tanfolyam)

Illustrator tanfolyam

Fotós tanfolyamok, fotós workshop, filmes képzések

Stúdiófotózás fotótanfolyam

(műtermi eszközök, modellfotó, tárgyfotó)

Stúdiófotózás  fotótanfolyam

Lightroom tanfolyam

(képszerkesztés fotósoknak )

Lightroom tanfolyam

Videó-szerkesztő - Premiere

(Digitális videóvágó képzés )

Videó-szerkesztő - Premiere

After Effects képzés

(grafikai animáció és filmes utómunka képzés)

After Effects képzés

HOGYAN JELENTKEZHET A TOP SCHOOL OKTATÁSI KÖZPONTBA?

Jelentkezés előtt nézze át weboldalunkat, tudja meg a lehető legtöbbet az adott képzésről!
Célszerű több tanfolyam adatlapját összehasonlítani azért, hogy az ön igényeihez legjobban illeszkedő képzést válassza.

MOST INDULÓ TANFOLYAMOK

Fotográfus tanfolyam

Grafikus képzés - külső gyakorlatok

Az iskolán kívüli külső gyakorlati helyszínek rendkívül fontos szerepet játszanak a Top School grafikus képzése során. Összefoglaltuk, hogy miért fontosak a külső gyakorlati helyszínek a grafikus tanfolyamon


Fotós képzés - külső gyakorlatok

Fotográfus tanfolyam

Összefoglaltuk, miért fontosak a külső gyakorlati helyszínek a fotográfus tanfolyamon. A fotográfus képzés gyakorlati részében a különféle külső helyszínek látogatása egyedülálló lehetőséget kínál a résztvevőknek.

Grafikus képzés - inspirációk a grafikus képzésben

Grafikus tanfolyam

A Szépművészeti Múzeumban jártunk a grafikus képzés résztvevőivel. Cikkünkben bemutatjuk, hogyan használunk izgalmas művészeti stílusokat a grafikus tervezési munkában

Többet szeretne tudni rólunk? Tanfolyamot keres?

Kövessen bennünket a különböző közösségi oldalakon és ismerje meg jobban a Top School Oktatási Központban zajló életet, munkát, tanfolyamot és képzéseket! Nézze meg a rólunk készült fényképeket, videókat, vagy olvassa el azokat az érdekességeket, amelyek mi találtunk az Interneten.

Top School facebook oldalaTop School Pinterest oldala

Hírek, érdekességek

Érdekes írások, amelyek nem férnek bele tanórák keretébe, de információi hasznosak lehetnek a tanfolyam alatt és után.

Teljes lista →

Top School YouTube csatorna

Iskolánkban az évek alatt számos rövidfilmet készítettünk. Némelyiket azzal a célja, hogy segítsük leendő résztvevőinket, többet azért, hogy szélesebb körű tájékozódást nyújtsanak, jó néhányat pedig ismeretterjesztő vagy oktató céllal. Tanfolyam kiválasztása előtt keresse fel YouTube csatornákat és nézze meg a filmjeinket!

Csatorna megtekintése
Energiaital textúrázás Maya 3D-ben
info@topschool.hu
+36 70 361 71 38

Energiaital textúrázás Maya 3D-ben

Energiaital textúrázás Maya 3D-ben

Ebben a Maya 3D segédletben egy üdítőitalos doboz texturázást és fotorealisztukus renderelését mutatjuk be.

1. Hozzunk létre Polygon henger (Polygon Cylinder) segítségével egy energiaital dobozt.

2. Nyissuk meg az UV Editor-t az UV menü-ben. Figyeljünk arra, hogy az objektum legyen kijelölve (Object mode-ban).

3. Álljunk Face komponens kijelölő módba (jobb egérklikk az objektum tetején -> Face)

4. Jelöljük ki a képen látható polygonokat (az objektumon). A kijelölt területre fogjuk elhelyezni a textúrát, a nem kijelölt területek egyszínüek lesznek.

5. Az UV Editor-ban kattintsunk jobb egérgombbal a kijelölt területen belül és a Polygons csoportból válasszuk a Split UVs opciót. Elválasztottuk a kijelölt polygonokat a felület többi részétől.

6. Az UV Editor-ban a jobb egérgomb nyomva tartása mellett álljunk UV komponens módba. Ennek segítségével könnyedén kijelölhetjük (Q), pozícionálhatjuk (W) és méretezhetjük (R) kifeszített felületeinket.

7. Pozícionáljuk és méretezzük őket az alábbi képen látható módon.

8. Adjunk Blinn anyagot az objektumunknak. Jobb egérgomb -> Assign New Material -> Blinn

9. Az Attribute Editor-ban kattintsunk az anyag Color tulajdonsága melletti négyzetre.

10. Válasszuk ki a Checker opciót. A textúra gyakran torz lehet. A Checker próba textúra lehetőséget ad arra hogy az UV Editorban a felületek méretezésével helyre hozzuk ezt a hibát. A cél hogy a textúra négyzetekből álljon, ne elnyújtott téglalapokból.

11. A munkafelületen akkor fogjuk látni a megadott texúrát, ha bekapcsoljuk a textúra megjelenítési funkciót (az alábbi képen az objektum felett vörössel keretezve). Alapértelmezetten nagy méretű téglalapokat láthatunk az objektumon. Ha ezen változtatni szeretnénk, kattintsunk a place2dTexture Node-ra.

12. A megjelenő panelben a Repeat UV két értékét állítsuk nagyobb értékre. Láthatjuk az objektumon, hogy a téglalapok mérete ksebb lett.

13. Nyissuk meg újra az UV Editor-t.

14. Álljunk UV komponens módba az UV Editor-ban, majd lejöljük ki az objektum azon részét amelyre a textúrát fogjuk elhelyezni.

15. Méretezzük (R) úgy a kijelölt területet, hogy a textúra téglalapok helyett négyzetekből álljo

16. Az UV Editor, Polygons menüjében válasszuk a UV Snapshot opciót. Ennek segítségével képként elmenthetjük az UV Editor-ban látható kifeszített vázat, melyet Photoshopban texturákkal tölthetünk fel.

17. Állítsuk be az értékeket az alábbi képen látható módon

18. Társítsuk a lementett képet a Photoshophoz

19. Hozzunk létre egy egyszínű réteget. Ezzel a színnel fog rendelkezni az objektum azon területeken ahol nem lesz „Címke”. Ezután készítsunk, vagy importáljunk egy címkét az alábbi képen látható módon.

20. Töröljük ki a Háttér réteget és mentsünk rá TIFF állományunkra (írjuk felül)

21. Az Attribute Editor-ban kattintsunk jobb egérgombbal a Color opcióra, majd válasszuk a Break Connection lehetőséget. Így eltávolítottuk a Checker textúrát az objektumról

22. Kattintsunk újra a Color melletti négyzetre

23. Válasszuk a File opciót.

24. Importáljuk a kész képet.

25. Néha előfordul, hogy egy kép Alpha csatornával rendelkezik. Az alábbi képen látható, hogy a textűra nagy részét átlátszóvá alakította.

26. Kattintsunk az alábbi képen látható, vörös kerettel jelzett gombra.

27. Kattintsunk a Transparency opcióra a jobb egérgombbal és vláasszuk a Break Connection lehetőséget.

28. A textúra egésze megjelent az objektumon.

Tanfolyamok, cikkek:


Vissza design, grafika és webdesign cikkekhez