info@topschool.hu
+36 70 361 71 38

Fotográfus tanfolyam

a képzés elvégzését követően államilag elismert szakképesítés szerezhető

Fotográfus tanfolyam

Grafikus tanfolyam

a képzés elvégzését követően államilag elismert szakképesítés szerezhető

Grafikus tanfolyam

TS ArtSpace galéria és kiállítótér

Fotó- és képzőművészet találkozása a kiállítótérben.

TS ArtSpace művészeti galéria

Szakmai képzések - vizsgamunkák

Tekintsd meg a nálunk végzett hallgatók vizsgamunkáit! A Top Schoolban évek óta kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy minden évfolyam minden hallgatójának grafikus és fotográfus portfólióját bemutassuk, hogy valós képet adjunk arról, milyen szintre lehet eljutni a képzéseink során.

Grafikus képzés vizsgamunkák

Grafikus szakmai képzés vizsgamunkái

Grafikus tanfolyam

Fotográfus képzés vizsgamunkák

Fotós képzés végén készült vizsgamunkák

Fotográfus tanfolyam

Online tartalomgyártó

social media content creator: fotó, video, képalkotás és tartalomstratégia szakmai képzés

Mozgókép-készítő szakmai képzés

Komplex képzések - modulrendszerű szoftveres tanfolyamok, tréningek

Designer tanfolyam

3D, Web, Photoshop, Illustrator, Indesign, Blender, Figma

Designer tanfolyam

Webdesigner tanfolyam

HTML, CSS, UX tanfolyam

Webdesigner tanfolyam

Kiadványszerkesztő, grafikai tanfolyam

Indesign, Photoshop, Illustrator

Kiadványszerkesztő tanfolyam

Grafikai tanfolyamok, kreatív tréningek

InDesign tanfolyam

(kiadványszerkesztő tanfolyam)

InDesign tanfolyam

Photoshop tanfolyam

(képszerkesztő tanfolyam)

Photoshop tanfolyam

Illustrator tanfolyam

(vektoros rajzprogram)

Illustrator tanfolyam

Webszerkesztő tanfolyam

(HTML, CSS tanfolyam)

Illustrator tanfolyam

Digitális rajz és festés

(digi rajz, Photoshop tanfolyam)

Illustrator tanfolyam

Fotós tanfolyamok, fotós workshop, filmes képzések

Stúdiófotózás fotótanfolyam

(műtermi eszközök, modellfotó, tárgyfotó)

Stúdiófotózás  fotótanfolyam

Lightroom tanfolyam

(képszerkesztés fotósoknak )

Lightroom tanfolyam

Videó-szerkesztő - Premiere

(Digitális videóvágó képzés )

Videó-szerkesztő - Premiere

After Effects képzés

(grafikai animáció és filmes utómunka képzés)

After Effects képzés

HOGYAN JELENTKEZHET A TOP SCHOOL OKTATÁSI KÖZPONTBA?

Jelentkezés előtt nézze át weboldalunkat, tudja meg a lehető legtöbbet az adott képzésről!
Célszerű több tanfolyam adatlapját összehasonlítani azért, hogy az ön igényeihez legjobban illeszkedő képzést válassza.

MOST INDULÓ TANFOLYAMOK

Fotográfus tanfolyam

Grafikus képzés - külső gyakorlatok

Az iskolán kívüli külső gyakorlati helyszínek rendkívül fontos szerepet játszanak a Top School grafikus képzése során. Összefoglaltuk, hogy miért fontosak a külső gyakorlati helyszínek a grafikus tanfolyamon


Fotós képzés - külső gyakorlatok

Fotográfus tanfolyam

Összefoglaltuk, miért fontosak a külső gyakorlati helyszínek a fotográfus tanfolyamon. A fotográfus képzés gyakorlati részében a különféle külső helyszínek látogatása egyedülálló lehetőséget kínál a résztvevőknek.

Grafikus képzés - inspirációk a grafikus képzésben

Grafikus tanfolyam

A Szépművészeti Múzeumban jártunk a grafikus képzés résztvevőivel. Cikkünkben bemutatjuk, hogyan használunk izgalmas művészeti stílusokat a grafikus tervezési munkában

Többet szeretne tudni rólunk? Tanfolyamot keres?

Kövessen bennünket a különböző közösségi oldalakon és ismerje meg jobban a Top School Oktatási Központban zajló életet, munkát, tanfolyamot és képzéseket! Nézze meg a rólunk készült fényképeket, videókat, vagy olvassa el azokat az érdekességeket, amelyek mi találtunk az Interneten.

Top School facebook oldalaTop School Pinterest oldala

Hírek, érdekességek

Érdekes írások, amelyek nem férnek bele tanórák keretébe, de információi hasznosak lehetnek a tanfolyam alatt és után.

Teljes lista →

Top School YouTube csatorna

Iskolánkban az évek alatt számos rövidfilmet készítettünk. Némelyiket azzal a célja, hogy segítsük leendő résztvevőinket, többet azért, hogy szélesebb körű tájékozódást nyújtsanak, jó néhányat pedig ismeretterjesztő vagy oktató céllal. Tanfolyam kiválasztása előtt keresse fel YouTube csatornákat és nézze meg a filmjeinket!

Csatorna megtekintése
Maya 2016 - Bögre textúrázás
info@topschool.hu
+36 70 361 71 38

Maya 2016 - Bögre textúrázás

Maya 2016 - Bögre textúrázás

A 3D grafikai programok egyik nagy előnye, hogy egyszerűen készíthetünk fotórealisztikus látványterveket, mock-up terveket ügyfeleink részére.

Ebben a tutorialban egy 3D bögre modell testúrázását mutatjuk be Maya 3D szoftver segítségével, amely jól használható mind a Grafikus OKJ, mind pedig a Designer tanfolyaminkon készülő tervek demonstrálására. Ha nem rendelkezünk kész modellel innen letölthetjük a segédfájlokat Maya 2016 és OBJ formátumban.

1. Nyissuk meg elkészült bögre modelünket.

2. Extrudált objektumok esetében használhatatlanná válik az objektum Uv-ja, így először töröljük azokat. Uv -> Delete UVs.

3. Álljunk Face komponens módba (Jobb egérgomb nyomva tart -> Face)

4. Jelüljük ki a bögre összes oldalsó polygonját (Face). Erre a területre fogunk texturát elhelyezni. Vigyázzunk, hogy a bögre fülébe ne jelöljünk!

5. A második lépésben kitöröltük az objektum összes UV-ját, így újakat kell létrehoznunk. A bögre kijelölt területe hengeres, így a Cylindrical opciót tudjunk használni. ( UV -> Cylindrical)

6. Álljunk viszsa Object Mode-ba. (Jobb egérgomb nyomva tart -> Object Mode)

7. Hozzunk létre új anyagot az objektumra. ( Jobb egérgomb nyomva tart -> Assign New Material)

8. Válasszuk a Lambert anyagot.

9. Jobb oldalon megjelent az anyag beállítás panel az Attribute Editor-ban. Kattintsunk a Color melletti, alábbi képen vörössel jelzett gombra.

10. Válasszuk a Checker opciót. Ezáltal egy "sakktábla" textúrát adunk az objektumra.

11. Nem fogjuk látni a textúrát, hiszen ez alapértelmezetten ki van kapcsolva a programban. Kattintsunk az alábbi képen vörössel keretezett gombra. Ezáltal megjelenítjük azt. Ezen textúrának egyetlen értelme van. El kell érnünk, hogy azonos méretű négyzetekből álljon. (Az alábbi képen látható, hogy nem négyzetekből, hanem enyhén elnyújtott téglalapokból áll. Ez nem jó, eltorzítaná a végleges textúrát.)

Ha elmosódva látjuk a textúrát, álljunk Viewport 2.0-ra. (Renderer -> Viewport 2.0)

12. Nyissuk meg Az UV Editor-t. (UV -> UV Editor)

13. Ha objektumunk ki van jelölve, láthatjuk az új (5. lépésnél létrehozott) UV-t. Álljunk UV komponens módra. (Jobb egérgomb nyomva tart -> UV)

14. Jelöljük ki az objektum összes UV pontját hálós kijelölés segítségével.

15. Méretezzük akkorára (R), hogy elférjen a háttérben látható checker textúrán, ne lógjon ki belőle.

16. Ha megnézzük bögrénket, még mindig nem négyzetekből áll. Méretezzük a kijelölt Uv-kat szabadon, míg négyzeteket nem kapunk. (Alábbi képen láthatjuk az eredményt)

17. Sikeresen elkészítettük a bögre UV-ját (A model kétdimenziós kifeszített térképét). Mentsük el az eredményt. (Polygon -> UV Snapshot)

18. Az alábbi képen látható ablak fog felugrani. Ellenőrizzük a vörössel keretezett régió értékeit. Egy TIFF állományt hozunk létre.

19. Nyissuk meg Photoshop-ban a létrehozott képet. A fehér körvonalakkal jelzett terület maga a bögre oldala. Ezen területen kell létrehoznunk a bögre dizájnt

20. Miután elkészültünk, mentsük el a képet. (Menthetünk akár az eredeti TIFF állományra is.)

21. Győződjünk meg, hogy Object Mode-ban vagyunk.

22. Adjuk meg végleges anyagunkat az objektumra. (Jobb egérgomb nyomva tart - > Assign New Material)

23. Válasszuk a mia_material_x opciót. (Mental ray anyag)

24. Kattintsunk a Presets gombra

25. Válasszuk A GlazedCeramic anyagot. (GlazedCeramic -> Replace)

26. Kattintsunk az alábbi képen vörössel jelzett gombra (Color mellett)

27. Válasszuk a File opciót.

28. Tallózzuk ki a Photoshop-ban elkészített bögre dizájnt.

29. Bögrénk elkészült.

További érdekességek:

Tanfolyam, ahol 3D-t tanulhatsz:


Vissza design, grafika és webdesign cikkekhez