info@topschool.hu
+36 70 361 71 38

Oktatás, kutatás és képzésfejlesztés

tudományos, oktatás, kutatás, egyetem, múzeum, fejlesztés, top school, publikációk

Oktatás, kutatás és képzésfejlesztés

Intézményünk munkatársai egyetemekkel és múzeumokkal együttmuködve részt vesznek olyan kutatásokban, amelyek célja képzési módszerek andragógiai vagy didaktikai fejlesztése, illetve az információs technológia eszközrendszerének oktatásban történo minél hatékonyabb felhasználásának vizsgálata.
Kutatási eredményeinket igyekszünk a legszélesebb körben terjeszteni, lehetoség szerint részt venni minél több rangos hazai konferencián és szakfolyóiratokban publikálni.

Konferenciák:

  • Kuttner–Romhányi–Etadaferua: Mobil AR Education – kiterjesztett valóság oktatási lehetoségei, IV. Oktatás–Informatikai Konferencia, ELTE, 2012
  • Szálas, Kuttner, Kárpáti: Közösségi média az oktatásban – Facebook esettanulmányok, II. Nemzetközi Konferencia: Az internet hatása a gyermekekre és a fiatalokra, 
    Magyar Tudományos Akadémia, 2012
  • Csala–Csörgics–Kuttner–Rapai: Innovatív múzeumi foglalkozás a „Negyven éves a videojáték” témára fuzve, V. Oktatás–Informatikai Konferencia, ELTE, 2013
  • Kuttner: „A hét mutárgya” Facebook alkalmazás, III. Országos Múzeumandragógiai Konferencia, Magyar Tudományos Akadémia Debreceni Akadémiai Bizottság, 2013
  • Kuttner: „Felnőtteknek szánt múzeumi tartalmak befogadását segítő oktatási kísérlet, V. Országos Múzeumandragógiai Konferencia, Eszterházy Károly Főiskola, 2016

Publikációk:

  • Kárpáti–Szálas–Kuttner: Közösségi média az oktatásban – Facebook esettanulmányok, Iskolakultúra, 2012. október

Kitüntetések, díjak:

  • I. helyezés a XXXI. OTDK konferencián
    Kuttner Ádám: Facebook oktatási pilot program a szakképzésben címu munkája

Egyetemek, múzeumok, kutatólaborok, ahol részt vettünk kutatásokban

  • Magyar ermészettudományi Múzeum: Kiállítási QR rendszer fejlesztése
  • MOME Kreatív Technológia Labor: „KOMOLY JáTéK" projekt
  • ELTE-T@T labor: Mobil AR tanulóanyag, OpenSim projekt: virtuális valóságok oktatási felhasználása, Agora kiállításra oktatási anyag fejlesztése, „KOMOLY JÁTÉK TERVEZÉS” projekt
  • ELTE TTK Multimédiapedagógiai és Oktatástechnológiai Központ: Interaktív 3D oktatási anyag készítése